Jouw PDF staat voor je klaar
Hoera, het is
gelukt!
Hier open je de bijlage
Plaats de afbeelding nog een keer en maak die klikbaar maar zet er ook het woord ‘open’ in als link, zodat mensen nooit misgrijpen.
Nu is het eerst feest, benadruk dat.
Jouw PDF staat voor je klaar
Hoera, het is gelukt!
Het principe van de ‘wachtverzachter’ kan je hier met een video ook toevoegen.
Heb je geen ‘upsell’ dan houd je het klein; je bedankt deze persoon (voelt persoonlijk) en je loopt even kort door de punten van je weggever heen.
Waarom je dit direct moet lezen en in de praktijk brengen...
Noem ook nog even 3 resultaten
Combineer het aangename ook vooral met het nuttige en benoem dus nog even wat de drie resultaten zijn die jouw klant kan gaan behalen met de weggever. Put daarvoor uit je titel (wat heb je belooft) en je voordelen, het zou zoiets kunnen worden:
Je gaat in 90 dagen je eerste 100 leads binnenhalen:
- Zodat meer mensen enthousiast over je worden
- Zodat je enthousiaste mensen een vervolgstap kunt aanbieden
- Zodat je minder moeite hoeft te doen om leukere klanten binnen te halen!
Dit kan je de komende tijd verwachten
Manage de verwachtingen
Geef eventueel hier ook wat de ontvanger de komende tijd van je mag verwachten. Ga je diegene maandelijks een extra tip toesturen? Of laat je hier vast weten dat je in de komende 8 dagen nog een aantal keer zult mailen omdat je een paar geweldige mooie toevoegingen wilt delen.
Zeg het!
Volg mij/ons ook op...
Sommige mensen kwamen toevallig nu via Facebook, maar zouden jou liever volgen via LinkedIn. Hier kunnen ze dan eenvoudig de verbinding maken.