TITEL EN KNOP

met een ondertitel van één of twee zinnen...

Op of vlak onder de headerfoto plaats je de kop.
De titel kies je op dezelfde manier als voor de weggever. Ga uit van je transformatie van A naar B. Of gooi er gewoon een mooie term van het programma dat je al had. Als je hele bedrijfsvoering is doorspekt van jouw vaste titels, is het vaak onnodig om al je materialen opnieuw te laten drukken omdat je nu zo nodig de titel moet veranderen. Mensen kopen je inhoud, niet je titel.

Video afspelen

OPTIONAL SUBHEADING

Use h2 or h3 heading

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis.

Dit is wat ik doe

Unieke voordelen

Over inhoud gesproken, hier draait het dus om. Zet direct na dat eerste blok je unieke voordelen van jouw product. Kies er drie, of maximaal zes, die er het meest uitspringen.
Denk in de trant van ‘Nog nieuwer, nog beter’, maar maak het vervolgens concreet.

Concreet dus

Nog sneller wordt dan:
– 7x sneller opladen

Vernieuwd model wordt dan:
– nog lichter van gewicht, of
– slechts 149 gram.

Voordelen van mijn aanpak

Bij een dienst benoem je de voordelen van jouw aanpak. Je hebt het dus nog niet zozeer over het resultaat als wel over het proces.
Gratis intake Geen wachtlijst In zes sessies klaar Online nazorg

Snel indruk maken

In deze drie bovenste blokken ben je echt bezig met aandacht pakken en snel indruk maken. Die eerste seconden zijn super belangrijk!
In de blokken hieronder ga je iets rustiger verder. Je gaat hier bouwen aan het vertrouwen in jou en in je aanbod.

Herkenning en urgentie

Dit wordt het eerste echte tekstblokje. Je benoemt hier het probleem. Niet je oplossing.

Dat laatste lijkt zo lekker positief, maar in de winkel wil je ook niet dat de verkoper je meteen iets probeert aan te smeren.
Je wilt veel liever eerst even vertellen wat jouw probleem is met je huidige product.
En daarna wil je horen of de verkoper een betere versie heeft.

Schets hier dus het probleem. Gebruik spreektaal, liefst de platte bewoordingen zoals je ze van mensen in je omgeving hoort. Schets niet alleen het probleem, maar zeg ook waarom het zo vervelend doorwerkt… in het leven, in een relatie, in het energieniveau… En kijk vervolgens even vooruit naar de toekomst.

Stel dat dit zo doorgaat… dan gaat die lader alsmaar langzamer opladen… ga jij je nog meer ergeren… krijg je allemaal stress en gedoe… terwijl je met een nieuwe telefoon niet alleen veel meer opties hebt, maar ook gelijk weer een goede accuduur.

OPTIONAL SUBHEADING

Social Proof en Ervaring

In dit blok zet je het liefst direct een klant neer. Dat is zowel het bewijs dat jij al ervaring hebt… plus het is iemand anders die het zegt. Veel beter dus. Drie op een rij is hieronder mooi als je korte citaten hebt. Zijn je testimonials wat langer? Dan zet je er twee naast elkaar zodat de kolombreedte wat ruimer kan en ze toch kort lijken.

– Emma, Company Name

In dit blok zet je het liefst direct een klant neer. Dat is zowel het bewijs dat jij al ervaring hebt… plus het is iemand anders die het zegt. Veel beter dus. Drie op een rij is hieronder mooi als je korte citaten hebt. Zijn je testimonials wat langer? Dan zet je er twee naast elkaar zodat de kolombreedte wat ruimer kan en ze toch kort lijken.

– Emma, Company Name

"Vaak mis je bij die testimonials de illustraties. Het mooiste is als je mensen met naam en profielfoto kunt invoegen. Maar als dat niet past bij jouw bedrijf, heb je wel quotes maar geen foto’s erbij. Dat kun je gemakkelijk compenseren door hieronder een balkje op te nemen met logo’s van klanten voor wie je werkt."
Emma
Designer
"Werk je met particulieren? Dan kun je als alternatief hier een rijtje neerzetten die ook jouw betrouwbaarheid versterken; met logo’s van keurmerken die je hebt, ISO certificaten, je brancheorganisatie of dat je aangesloten bent bij… noem maar op."
Emma
Designer

Rust

Onderbreek even...

Gooi er een kleurvlak of een foto in met een stellige uitspraak van jezelf, of van iemand anders over jou of je dienst. Dat breekt lekker.

Resultaten en het effect van daarvan

Je hebt de aandacht getrokken… je hebt informatie gegeven… nu gaan we door naar het meer verleidende stuk van je pagina.

Icoon en tussenkop

Zorg dat je nu dus weer de verbinding maakt met je klant. Beschrijf bijvoorbeeld wat het effect is als zij met jou gaan werken. Wat ze kunnen bereiken!

En vooral: hoe ze zich gaan voelen als ze dat bereikt hébben!
Dus niet alleen het resultaat, maar ook het resultaat van dat resultaat.

Icoon en tussenkop

Die vind je gemakkelijker door te werken met een tweede zinnetje, dat begint met ‘zodat’:

  • Verlies 3 kilo in 10 dagen, zodat je het vertrouwen voelt om door te zetten
  • Krijg controle over je adem, zodat je rustiger spreekt en krachtiger overkomt
  • Zie je kind opbloeien, zodat je zelf ook weer kunt ontspannen

Nu wordt je echt concreet

Inhoud van je programma

Je hebt het je klant nu lekker gemaakt. Maar sommige mensen worden pas enthousiast als je concreet wordt.

Wat gaan we doen

Tijd dus voor de inhoud. Je tussenkop mag gerust simpel zijn. Iets als ‘Wat gaan we doen’ of ‘wat mag je verwachten’.

De hoofdpijlers van mijn aanpak

Daaronder som je op wat de onderdelen zijn van je training. Of je benoemt de hoofdpijlers van je aanpak.

Beschrijf het gewoon

Beschrijf het gewoon, het gaat erom dat het concreet wordt.

This is h5 heading

Daaronder zet je nog wat feitelijke informatie. Of de praktische kant.
Dit soort dingen:

Je hoeft geen laarzen mee te nemen, die krijg je van ons

Deze training is inclusief koffie, thee, en vegetarische lunch

Dit event is 2x per jaar in de omgeving van Utrecht. Eerstvolgende datum: …

Een beetje druk mág…

Niemand wil pushen. Maar sommige klanten willen gewoon altijd een extraatje… of een voordeeltje. Uit een soort principe. Speciaal voor die groep kun je iets extra’s bieden.
Een mooie bonus, gratis erbij.
Of een extra lage prijs, nog maar drie dagen geldig.

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

€ 1

Verlaag de stress van je bezoeker

Q&A

Door het opvoeren van de druk met tijdsdruk of schaarste, maak je mensen een beetje angstig. Dat moet je niet te lang doorvoeren. In dit blok breng je dus de adrenaline weer naar beneden. Hoe? Je gaat bezwaren wegnemen, bij voorbaat. Dat kan door hier alvast de vragen te laten zien van eerdere klanten, de veelgestelde vragen ofwel Q&A. In het antwoord neem je dan de twijfels weg.

First question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Next question

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing.

Vat even samen voor je lezer

Sluit nu de deal

Laat je product nog een keer zien, als fysiek product of weergave, of sfeerfoto van een training. Noem de naam als bevestiging dat ze nog op het goede product zitten. Zet hier de prijs incl of excl btw. Benoem nog maximaal 3 voordelen.

€1

Geef ze het allerlaatste duwtje….

Zet dan hier nog een waarderingscijfer

Niet iedereen heeft dat. Maar als je ze hebt, is hier de ideale plek. “Deze cursus krijgt een gemiddelde waardering van 8,6”.

Gemiddelde waardering